Saturday 18 June 2011

Pasin uusi auto

Onpas ihmeellinen ääni... mitä ihmettä, onko se Pasi joka tulee sieltä? Ja onko sillä peräti uusi auto?

PASI!!! Jumanpliuta mikä MENOPELI!!!

– Päivää Jake. Olkoon Voima kanssasi.

– Pasi mitä ihmettä? Ja minä kun luulin että ajelisit loppuikäsi sillä vanhalla romulla josta irtoaa renkaat – ja sitten menet ja ostat auton jossa ei ole renkaita ollenkaan!

– Tarvitsen paremman auton koska olemme menossa matkalle. Tämä on sivistyneemmän aikakauden kulkuneuvo.

– Eipä vähän! Ja miten sinulla on yhtäkkiä kaksi robottiakin? Onko äijä voittanut lotossa?

– Ostin robotit käytettynä... ja olen itseasiassa viemässä tuota heiluriroskiksen näköistä korjattavaksi koska siinä on huono motivaattori. Nyt jos astut pois konepelliltä niin jatkaisimme matkaa...

– Tiedätkö, minä olenkin etsinyt juuri tuollaisia robotteja. Myy ne minulle!

– Jake, nämä eivät ole robotit mitä etsit.

– Auta minua Pasi, olet ainoa toivoni.

– Mitä?

– Jake, nyt minulla meni pasmat sekaisin. Toistan: nämä eivät ole robotit mitä etsit.

– Eikun ne on just hyvät.

– Pasi, tosi hienoa että suostuit lainaamaan autoasi sen lisäksi että möit nämä robotit minulle. Soittele sitten kun haluat sen takaisin!

– Ai niin, paitsi että mulla kyllä vaihtui juuri numero. No, sama se. Osaakohan tämä isompi robotti imuroida? Minulla on ihan sairaan sotkuista himassa. Niin sitten käytän tätä pienempää roskiksena, ha ha.

– Ai niin, ja Pasi, olen faijasi! No ei kai, vitsi vitsi.

– Kylläpä Jake vaikutti iloiselta uusista roboteistaan! Ja nyt pääsen auttamaan Owen-setää tämän vuoden sadonkorjuussa, joten tavallaanhan tämä meni nyt parhaiten päin kaikkien kannalta!

No comments: