Friday 4 July 2008

Grilliperjantai Kasilla!











En mä paina ketään alas enkä rupee kiipee
Elämä babylonin sydämes on tarpeeks kipeet
En mä palvo kultaa enkä mä palvo hopeet

Lisää liekkii!
Kunnes tuli palaa punasena
Lisää liekkii!
Kunnes babylon on palasina
Lisää liekkii!
Ja mä sytytän tän, joo mä sytytän

Tänään Kasilla oli grilliperjantai.

"Kuuma kö helkutissa mutta meininki näyttäis olevan taivaallista."
-Eräskin ohikulkija.

"Huh huh kun on kuuma."
-Ilja

"Saunakeli"
Hietaniemellä kylkeä kääntänyt Urkki.

"VIIDEN TÄHDEN GRILLISOUNDI!"
-Otto Talvion näköinen kriitikko

Otetaan ens perjantaina uusiksi jos on biitsikeli joten omat kaslerit, kanat ja maissit kainaloon ja kylään meille.

GRILLIFIESTA GO GO!

8 comments:

Anonymous said...

Joo! Uusiksi otetaan. Oli hyvät mätöt, mutta nyt haisen grillille koko ukko!

Anonymous said...

Well done for this wonderful blog.

Anonymous said...

Katon, Goukakyu no jutsu.

Anonymous said...

Considering the fact that it could be more accurate in giving informations.

Anonymous said...

It could widen my imagination towards the things that you are posting.

Anonymous said...

Interesting topics could give you more visitors to your site. So Keep up the good work.

Anonymous said...

Grillasitte sushia? Kuvassa näytti siltä. Sen kalan hei kuuluukin olla raakaa.



...kärsin vaan grillauskateudesta.

Jussi S.Karjalainen said...

Joo. Mustakin ne näytti susheilta. Ja nakit on mitä parhaat syömäpuikot!